עיצוב מוצר

מסע יצירתי של 3 שנים אל עומקו של אחד התחומים החדישים והמרתקים היום.

יש המגדירים  את התחום – 'עיצוב המוצר' – כבית ספר לחדשנות וכאינטליגנציה נראית לעין, המשמשת את האדם דרך מוצרים שמשתמשים בהם ביום יום.

לימודי עיצוב תעשייתי במגמה מכשירים ומטפחים את הלומדים/ות בה כמעצבים צעירים בשיטת החקר האישי ועם אמירה אינטליגנטית, גמישות מחשבתית וכישורים מקצועיים טכניים. מיומניות המסייעות בביצוע הכנת מודלים בחומרים שונים, שרטוטים ופרזנטציה הכוללת חומרים דו ממדיים או שרטוטי ,תלת מימד שמלווים כל הגשת פרויקט.

הידע הנרכש במגמה : הינו תאורטי, מעשי, פיתוח דמיון, יצירתיות, קשר לסביבה המקומית והעולמית בה אנו חיים, אכפתיות אזרחית וחברתית עם עשייה מתוך השראות מעוף ואהבה.

כל תלמיד מתמודד עם אתגרים רבים ומגוונים במהלך פיתוח וביצוע פרויקטים, כשבכל אחד ואחד מהם עליו להבין את האובייקט, החלל והמסר התקשורתי, להגדיר את האתגר העיצובי, לייצר כיוון מחשבה ראשוני, לבחון ולבחור תהליכי פיתוח מתאימים ולהעריך את כל מרקם ההקשרים האפשריים בין המוצר, הצרכן ולתוצר הסופי. הפרויקטים נתמכים בחומר גרפי מלווה (דו ממד) ומתרחב למדיות שונות. השילוב של האינטרנט, מכשיר הטלפון החכם, הג'י.פי.אס, הטאבלט, הספר האלקטרוני ועוד ממשקים חדשים המומצאים כל רגע, יצר עולם ויזואלי ותקשורתי חובק כל, הנמצא בכל מקום ובכל זמן ואת כל הכלים האלה נרתום ונשתמש בהם על פי הצורך להצגת הפרויקטים בצורה הטובה והנכונה ביותר.

אנו מעודדים יצירתיות, מקוריות ורגישות למאפיינים הצורניים והעיצוביים של המציאות. לכל תלמיד ניתנת  בפרויקטים, הזדמנות לפיתוח עצמי כיוצר ייחודי, תוך כדי התייחסות לסביבה בה הוא לומד וחי ולבטא דרכם, דעה אישית ואמירה ייחודית על הדברים.

המגמה הינה חלק מתוכנית רחבה של שיתוף פעולה בין חינוך ותעשייה מקומית בה נרתמו מס' ממפעלי האזור לתמיכה ולווי צמוד לתלמידים במטרה לייצר קשר רב דורי, בין מעגלי העבודה ודור העתיד.

בסיום מסלול הלימודים –  יסיים בוגר המגמה עם : 10 יחידות לימוד לבגרות, הכרות ושליטה בתוכנות מחשב מקצועיות, 2 פרויקטים בעיצוב מוצר המוגשים כבחינות בגרות.

תנאי קבלה:

  1. מפגש התנסות של ביצוע משימה אצלנו בכיתת העיצוב + ראיון אישי – בו תבחן בשיחה התאמת התלמיד על פי רמת מוטיבציה, רצון ללמוד את התחום, רמת סקרנות גבוהה ואחריות אישית לביצוע למידה עצמית.
  2. נתוני תעודות: סיום כיתה ח' ומחצית ראשונה של כיתה ט'.
  3. יש אפשרות להביא צילומי עבודות (עד 10) – בו יהיו עבודות שנעשו ע"י התלמיד מכל תחום שהוא, אותו ייבחר התלמיד להביא אתו לבחינה , ו / או 2 רעיונות להמצאות שיש לו לעיצוב מוצרים חדשים – אפשר לשרטט אותם בסקיצת רישום פשוטה המסבירה את הרעיון – או ברישום מושקע יותר ולכתוב תיאור של הרעיונות במילים.

       

  

עיצוב מוצר: גלריית עבודות במסגרת לימודים מרחוק-אפריל 2020

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן